Tag - çağrı merkezi

Çağrı Merkezi Akustik Ses Yalıtımı

Çağrı Merkezi Akustik Ses Yalıtım

Çağrı Merkezi Akustik Ses Yalıtım  ( Call Center Akustik Ses İzolasyonu ), çağrı merkezlerinde telefonlar görüşme yapan call center çalışanlarının konuşmalarından oluşan ses kirliliğini ve bu gürültü kargaşasının masalar arasında birbirine karışarak çalışanları zor durumda bırakmasını engelleme amaçlı uygulanan gürültü izolasyon uygulamasıdır.

Çağrı Merkezi Akustik Ses Yalıtım

Çağrı Merkezi Akustik Ses Yalıtım

Gürültü, ortamda bulunan seslerin zamanla ve sesin yükselmesine göre ortamda bulunan kişileri rahatsız etmesidir. Çalışanlar tarafından sürekli telefon görüşmesi yapılan bir alan olan çağrı merkezleri; gürültünün en fazla olduğu alanlar olarak bilinmektedir.  Çağrı merkezinde her dakika telefonla görüşen müşteri temsilcilerinin oluşturduğu ses ve gürültü  nedeniyle, çalışanlar arasında sorunlar yaşanırken diğer yandan da çalışanların motivasyonu düşecektir. Gürültü aslında hem çevremizdeki insanların motivasyonunu olumsuz yönde etkilerken, kendi beynimizi de fazlasıyla yormaktadır. Bu nedenle, Telefon görüşmelerinin sık yapıldığı alanlardan olan çağrı merkezlerinde mutlaka Çağrı Merkezi Akustik Ses Yalıtım yöntemleri kullanılması gerekmektedir. Ses yalıtımı kullanılmayan çağrı merkezlerinde çalışanlar baş ağrısı, adaptasyon sorunu gibi sorunları yaşarken diğer yandan hem müşterilerle hem de iş arkadaşları ile sorunlar yaşayacak ve motivasyonu düşecektir. Bu nedenle, Çağrı merkezlerinin mutlaka kullanması gereken Çağrı Merkezi Akustik Ses Yalıtım sistemi ile gürültü en aza indirgenir ve çalışanların dikkati sadece önündeki telefon ve bilgisayara odaklanır.

cagri merkezi masa seperatoru

cagri merkezi masa seperatoru

Çağrı merkezlerinde kullanılacak yöntemlerden birisi olan akustik halı ile de aşağıdaki kata gidecek sesleri engelleyebiliriz. Akustik ses yalıtımında kullanılan panolar hem tasarımsal olarak isteğe göre tasarlanabilir hem de içinde kullanılan malzeme sayesinde sesi yandaki çalışanın duymasını engelleyerek çalışanların motivasyonu düşmeyecektir. Çağrı Merkezi Akustik Ses Yalıtım ile; masalara seperatör, akustik ses emici süngerler ya da zemin ses yalıtımı eklenerek, gürültüyü engelleyebilirsiniz.

Gürültünün insanlar üzerindeki tehlikeli etkileri, kalıcı sağlık sorunlarının yanı sıra, iş hayatında çalışanların da iş veriminin düşmesine neden olması, artık gürültü izolasyon uygulamasının lüks bir tercihten öte sağlıklı ve verimli bir yaşam devamlılığı için bir mecburiyet olduğu bilinmektedir.

Biz Desibel Akustik olarak, Ses Yalıtımını profesyonel ekibimiz ile birlikte uyguluyor ve sizleri bu rahatsız edici gürültüden kurtarıyoruz. Ses izolasyonu ciddi ve doğru uygulanması gereken bir iştir. Çağrı Merkezi Akustik Ses Yalıtım hizmetimizden yararlanmak veya daha fazla bilgi almak için bizimle iletişime geçmekten çekinmeyin.